FÖRLÅT!

2011-12-30 22:52:54
sorry för dååålig bloggning det senaste men jag har helt enkelt inte haft några bilden + 0 insperation!
men så sa min käre vän alma att jag var tvungen att fota för annars så skulle christina von duvemåla allan bark elimineras! och det får ju bara inte hända!

så det blev fota lite halvdana bilder!
jag vill att det ska bli sommar det blir mörkt typ kl.4 om det inte har varit mörkt hela dagen, och då blir det bara lång slutar tid och hög ISO och då blir det ju inte så fina kort direkt, men jaaa, jag gick in på mitt rum och fotade lite random saker njau, det blev inte överdrivet bra.

OJ, OJ, OJ vilken lång text det blev för att vara mej.. hoppas ni inte har somnat av den tråkiga texten när ni kommit ner ända till den här texten för nu kommer det roliga, BILDERNA! :)

fast på första bilden blev det att ändra vitbalansen, ta stativ och 30sek slutartid annars gick det ju inte!





Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback