humhummm

2012-08-15 22:16:00
halihallå Magnus, hej Ulf ♥
fina grabbar detdär, från kvateret skatan!
Jag och mina kompisar har kommit in i en KS(lite tuffare än kvateret skatan) period! Men det är ju härliigt!
-
Jag kom nyss (typ 1 timme sen) hemifrån landsjön, där har jag haft en finfinfis kväll med picknick o de fina vännerna!! Louise kom och hälsade på!! :D ♥
-
Två svartvitisar på finaste Elshahh, förlåt jag ska alltid spexa till all namn med typ sh o sånt, lite EPIC! får ta o sluta med det nu!
Sen tycker jag ni kan kommentera lite mera, kom igen mina vänner! bättre kan ni! alla som kommenterar detta inlägget får en falukorv, det kan man ju bara inte motstå! KOM IGEN MIN VÄN BÄTTRE KAN DU!♥

Postat av: Sara<3

Snälla.. gå ur den perioden innan skolan börjar!

Du, jag tror jag hoppar falukorven ;)

2012-08-16 @ 17:33:03
Postat av: Alma

Det är ju ascoolt med spexiga namn!
JAG FÅR EN FALUKORV!!!:D

2012-08-19 @ 22:02:34
URL: http://alllmis.blogg.se
Postat av: Alma

Varför står det att du inte är en grävling ovanför där man kommenterar?:(

2012-08-19 @ 22:03:19
URL: http://alllmis.blogg.se



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback