Fotolista!

2012-02-27 20:23:35
Tänkte börja med denna fotolista som jag kopierat från en fotoblogg som har kopierat den från en annan fotoblogg ;)

Dag 1 - Mitt fotointresse
Dag 2 - Mina favoritbilder jag själv tagit
Dag 3 - 1 viktig sak inom foto
Dag 4 - Favorit i kameraväskan
Dag 5 - Favoritmotiv
Dag 6 - Favoritfotoplats
Dag 7 - Före+Efter- redigering
Dag 8 - Hur jag har redigerat en bild
Dag 9 - Då till nu, utveckling
Dag 10 - Drömutrustning
Dag 11 - Framtidsdrömmar
Dag 12 - Inspirationsbilder
Dag 13 - Favoritfotobloggar
dag 1. mitt fotointresse
Det började lite smått När jag fick min första digitalkamera när jag fyllde 11 år kommer inte ihåg riktigt, då fotade jag mest min katt och blommor ;) nu tycker jag att dom bilderna är jättefula! men då blev jag jättenöjd med dom^^
då:
Sen när jag fyllde 12år fick jag min första systemkamera (pappas också :)
och det var väl där någonstans som mitt fotointresse började sätta fart, jag fotade sådäääär så mycket då(ni kan jag kolla bak i mars april maj och se hur bra jag va då ;)
då:
sen så började det hända grejer framåt hösten 2011, jag fick objektivet ''canon ef 50mm f/1.8 II'' och det var ungefär då Pappa lärde mig om Bländare, Slutartid, skärpedjup och sånt och då fotade jag manuellt som en galning, jaa det är väl ungefär där jag ligger nu :)
nu:

Postat av: Hon som tröttnar på dina 50frågor...

Sv: tack för alla dina fina 50frågor dom var kanon Förresten skaffa dejj ett liv!;p<3

2012-02-27 @ 21:54:04
Postat av: ANNA

fina bilder :) <3

2012-04-05 @ 20:11:02
URL: http://annabetlehem.blogg.se/



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback