En lit'n fisk

2012-07-18 09:37:00
Med den första bilden är jag med i en fototävling hos Erika. Jag tävlar om en valfri vara för max 200:- från tvspelsweb.se. Jag skulle vilja vinna denna fjärrkontroll. För jag har ingen, har aldrig haft och kommer aldrig få. haha, jo Ellen tänk positivt nuvv, jag kommer få den. Jag srävar! märker ni det?
.
Ush vad jag blev jobbig helt plötsligt.. Jag kan inte ro för mitt betéende, sorrrry. Nu känner jag att det va någon/något om nosade på min stortå. Kan det va ett vildsvin? Det var Findus men det är väl ungefär samma sak.. 
.
Tillbaka till sak, jag vill vinna den för att jag är fotogalen. Jag har alltid velat ha en fjärrkontroll, så blir det lättare att fota t.ex självpoträtt. :)
Fult inlägg, men ja!
 
 

Postat av: Dilin

fina bilder!:)

2012-07-20 @ 17:30:49
URL: http://dilindilir.blogspot.com



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback