regnet droppar...

2012-06-24 17:36:39
näe.. ..öser neär faktest, här i Bläkenge alltså. Hiemma i Småland vät ja ente rriktigt.. Sådär skulle alltså en individ i Blekinge säga på ´´blekingska´´ eller ´´blekingemål´´ vad heter det?
 
Men iaf, i Torsdags var det fint väder så jag och Astrid gick en sväng bort till norrkåsa gämte massa ängar och hästhagar när det var kvällssol också, sååå fint!! Men min kamera var urladdad så jag var lite sur på det..
 
Men nu så har alla midsommargäster åkt hem så nu väntar jag tills onsdag för då kommer nya gäster som aldrig varit här ;)
 
ovanför ser ni lite bilder jag tog innan jag och Astrid gick på vår andra promenix i kvällssolen, alltså när min kamera inte laddat ur.. ;) som ni kanske skulle kunna räkna ut :)




Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback