FOTOTÄVLING Tema: ljus

2012-03-05 20:32:04


Jag är med i en fototävling hos www.fotogeniquee.blogg.se med temat: ljus! ^

jag skulle vilja vinna denna!
Jag har funderat på att köpa en fjärrkontroll huuuur länge som helst, men det har inte riktigt blivit av :c
så det vore ju TOPPEN om jag vann en! För en fjärris är ju typ ett måste hos en fotogalen person.



Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

Gud vad kul att du är med och tävlar Ellen!

2012-03-08 @ 14:00:11
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag skulle jättegärna vilja ha en gratisdesign, skulle du kunna fixa en?:)

2012-03-08 @ 14:16:06
URL: http://madebysaga.blogg.se/
Postat av: Ina

Hej! Jag ser att du gör gratisdesigner! Jag är jätte intresserad av att starta en blogg men jag kan inget om koder o sånt! Du kan maila om du vill hjälpa mig o så!

Du är bäst om du kan hjälpa mig!!! :)

2012-03-09 @ 08:39:20



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback