Me and my guitar

2012-05-01 13:18:04
Tom Dice - me and my guitar
^den var min favoritlåt för något år, lite sådär fint att ha en favvolåt från Belgien som var med i eurovision song cvontest, och nej jag hittade den innan den visades på tv..
Idag är det superfint väder ute ca.24°c, så nu sitter jag här i shorts utan att frysa, skönt det!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra blir nog att läsa lite i vår himla strutsbok från skolan, nån i 7c på ribba, har vi svenska imon? Det är alltså en pojke som lever och har blivit uppfostrad av strutsar och han kan prata med dom genom tankarna.. den är sann, eller det står på baksidan ''läs den sanna historien om pojken som levde med strutsar''..

Ja, nu blev det en ganksa lång text hära för att vara mig, hoppas ni orkar läsa.
Lite bilder jag tog igår, såg så frestande ut med alla blommor.

märkte nu att jag inte skrivit en enda smileys i denna texten, som jag fruktat att denna dag skulle komma. :)

Postat av: Sara<3

Verkligen SUPERfina bilder Ellen!!<3

2012-05-04 @ 18:18:35



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback