Ellen♥humlor

2011-07-12 09:12:00
Inte visste jag att humlor är så ''orädda'' eller vad man säger ;))


inte särskilt fina bilder! men,men blev bara lite hastigt...

Postat av: Anonym

fina bilder :D

vet att du är i Blekinge men kan du skypa på fredag mellan ca: 20:00 ink. efter fest höhöhöh ;) men om du fortfarande är i Blekinge på fredag och inte har dator med internätt kan du ju skypa via din mobil men du behöver ju inte vara inne alla timmar om det är jobbigt men skulle vara sjukt gött om du loggade in lite snabbt nått runt den tiden... mycke tekst... onödig tekst... hahahh jag tror du vet vem jag är nu --)



så kom in och titta in på vår goa gamla hedliga skype ''sak''?

aja ha det bäst där du nu är! :D (L)

p.s om dena texten är väldigt konstig så orkade jag inte titta igenom den sen så det finns en viss chans att den inte hänger i hop och är tyyyyp heeeelt o-förståndlig ;)



aja saknar dig ;(<3

2011-07-13 @ 14:00:33



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback