klädesplagg.

2012-06-19 12:35:12
^ MEN VAD FYNDIGT ELLEN, DET FICK DU KLURA PÅ LÄNGE DEN RUBRIKEN!?

nämen, på nyhem fanns det erikshjälpen-tält där vi gick in och kollade lite o då hittade jag (igentligen Elsa) denna för endast 35:-  :)

sen så frågade jag farmor om hon kunde ta bort ärmarna på den och det kunde hon, tack farmor jag älskar dig♥
Tror hon klippte av dom några centimeter innan ärmarna börjar och sen sydde hon ''upp'' det :)

Jag tycker det blev jättebra!

Och sen igår gjorde jag om min jeansskjorta lite för det var hål i ärmarna där serröö...
dock så får ni ingen bild på hela jeansskjortan..

Postat av: Mary

Snyggt!

Svar: Tack :)
kantisen.blogg.se

2012-06-19 @ 12:46:20
URL: http://mymary.blogg.se
Postat av: Sara<3

Men ellen de va ju inge hål i jeanssjortan för du sa ju inte att det va det ;)

Svar: hahah <3
kantisen.blogg.se

2012-06-19 @ 13:22:04
Postat av: Linda

superfint, duktig du e, och vilken fin färg de va på rosa skjortan snacka om fynd! Kram L

Svar: Tusen tack :) ja vilket kap ;)
kantisen.blogg.se

2012-06-20 @ 10:27:05
URL: http://www.anglavakt.blogg.se



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback