fototävling - känslor

2011-11-06 18:34:10

Är med i en fototävling på olivias goa blogg, temat är känslor :)
man kan vinna ett valfritt close-up filter från tvspelsweb.se !

så självklart att man ska vara med!
jag valde känslan kär för att det verkade ganska roligt att fota och det bara ploppade upp ideer på hur jag kunde göra!

mobba mej inte för min min på bilden ;)

klicka här eller på bilden för att komma till tävlingen!!

                                                                  f/1.8     1/50 sek     ISO1600


Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

Roligt att du är med! :D



sv: det är så att jag håller de hemligt sålänge så kommer de komma som en liten överraskning på fredag/lördag :D

kramis♥

2011-11-06 @ 21:26:05
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: myrslok

Jo det är så här att jag undrar om det är du som har drygt dig och skrivit en arabisk kommentar på min blogg?? Tacksam.för svar:p

2011-11-08 @ 19:39:40
URL: http://alllmis.blogg.se/



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback