kamera utrustning!

2011-11-25 18:38:18

Här kommer min kamerautrustning ♥



CANON EOS 500D!



CANON EF 50MM f/1.8                         CANON 18-55MM                              SIGMA 55-200MM



STATIV KONIG                                       EXTERN BLIXT, MINOLTA  2800AF (förlåt för usel bild)



2 st  UV FILTER 52MM                              UV FILTER 58MM                      STJÄRNFILTER 52MM



+ EN LITEN KAMERA VÄSKA DÄR DET FÅR PLATS BARA KAMERA MED OBJEKTIV PÅ
+EN STÖRRE KAMERAVÄSKA DÄR ALLT FÅR PLATS


Postat av: Malory.

Hej!

Jag hittade till din blogg igår, och du tar otroligt fina bilder måste jag säga, svårt att tro att du bara är 13 år. Jag gillar att fota, men är nybörjare, haha. Undrar hur mycket din kamra kostade, och hur mycket ett stativ kostar ungefär? Kram!

2012-04-04 @ 14:31:34
URL: http://meo.blogg.se/



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback