svar på frågestunden.

2012-01-26 18:05:00
älskar du Glee?
- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA♥♥

vem är din bästa fotokompis?
-Elsa! :)

gillar du att cykla?
-aa, det gör jag väl... ;)

vilken är den bästa glee låten?
OJ, MÅNGA men:
I feel pretty/unpretty, dont stop believing, dog days are over, landslide, songbird, get it right, hey soul sister, somewhere only we know, look to you, safety dance, billionare, listen, the only exeption, one of us, sing, teenage dream, just the way you are, forget you, we are young. det var några men det finns fler!

vad gillar du mest glee eller fota?
-OJ! eh, jag är både gleetokig och fototokig!!!! jag älskar båda lika mycket, kärlek till glee♥, kärlek till fota♥

om du skulle köpa ett nytt objektiv, vad skulle det vara?
- antagligen ett macroobjektiv, men om man inte skulle tänka på kostnaden så blirre nog ''canon ef 50mm f/1.4''

när kommer frågorna upp?
-nu! ;)

vad gillar du mest, mango eller päron?
-päron tror jag..

vad älskar din katt?
-vattenmelon!

kan du länka min blogg?
- esslaf.blogg.se

har du fått några frågor av nån speciell, vem?
-dig

har du ont i halsen?
-nej! inte just nu :)

har du en egen penna?
-jaaa :D *stolt*

vet du vem jag är?
-jaaa! :)

kan du berätta vad iso är?
jaa! det är en kamerainställning, som blir högre tal när det blir mörkt, t.ex 3600, så det blir gryningare bilder ist för lång slutartid..

har du några bra tips på vam man kan göra på en fest?
-nej ;)

vad är din åsikt om glee?
-BÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄST!!!! ♥♥♥♥

vad är ditt favvogodis?
-choklad tror jag nog..

asså kan du berätta lite mer om din SKITSNYGGA kompis alma?
-hon gillar tyvärr twilight, och jag måste alltid TVINGA henne ut på fotorundor. ;)

asså hur är du så grym?
-tror du pratar med dig själv nu.

fotar du manuellt?
-Jaag fotar alltid med manuell bländare, och när det är mörkt ställer jag in iso och när jag ska fota sport kör jag alltid på manuell slutartid :)


där var frågorna, men frågor från kompisar ;)

Postat av: Emma Eriksson

Hej, jag har bytt blogg och vi följer ju varandra via min gamla blogg (byyemma.blogg.se) och nu undrar jag då i fall du har lust att lägga till min nya blogg via bloglovin. Om inte så kan jag ju ta bort dig eftersom vi gjorde ett bloglovin byte, right? Kram :)

2012-01-26 @ 21:42:27
URL: http://erikssonemma.blogg.se/
Postat av: Emma Eriksson

sv: okej vad bra :D

2012-01-27 @ 19:22:32
URL: http://erikssonemma.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

kika in på min blogg om du blev en av finalisterna i min fototävling om du inte redan har sätt de, om inte? Kika in o lämna en röst på ett av dina favorit bidrag!

Tack för du deltog, kramis♥

2012-01-27 @ 21:40:40
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback