Ina gästbloggar

2012-03-17 16:13:48
Hej!
Jag som gästbloggar heter Ina. Jag känner inte Ellen men Ellen gjorde min design till min blogg så jag var snäll och ställde upp på gästbloggning. Som sagt så heter jag Ina och är 13 år. På min fritid är jag med kompisar, fotar, seglar och bloggar såklart, min blogg kan ni hitta här! Ellen är just nu i USA och jag hoppas att hon har det roligt.  Jag vill också vara i USA just nu, det är ju så himla dåligt väder här i Sverige! Här där jag bor är det 4 grader och regn :(

Tänk att det snart är sommarlov! Mitt sommarlov kommer vara helt prefekt, jag ska iväg på seglarkonfirmation 2 veckor innan jag slutar skolan och jag ska förmodligen iväg på en solsemester. Så för mig är det ungefär 3 månader kvar tills mitt sommarlov börjar! Åhh vad jag längtar! Jag slänger in ett nytt inlägg imorgon.

Denna bild har jag tagit och det är inte tillåtet att låna den!




Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback