I think you are beautiful ♥

2012-03-19 11:03:00
hejsan :) nu ska jag gästblogga också. Ni som följer Ellens blogg vet nog vem jag är men till er andra: hej jag heter elsa och bloggar HÄR. Jag och ellen är nära vänner och ''fotokompisar''. vi fotar väldigt mycket tillsammans och det är t.ex .jag som tagit bilden på henne som är i sidmenyn :) Det var lite om mig :) ha det bra.
(modell:Ellen  Foto:Elsa (jag)

Postat av: M O A

Hej!

För det första vill jag säga att din blogg är superbra. för det andra: hur får du bilderna lite suddiga vid mouseover? en sak jag länge har undra.om du kanske kunde beskriva det i ett inlägg så skulle jag vara väldigt tacksam! KRAM M

2012-03-20 @ 17:39:28
URL: http://moaholms.blogg.se/



Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback