Fowerseed fly away.

2012-05-24 22:38:01
HOLA!
 
Idag har det varit typ 25C°.
På idrotten skulle vi springa 3.5 km, också såååååå vaaaaarmt! Tror jag avled halvt av värmeslag och ovanligt mycket svettning vilket leder till att jag inte har något svett kvar, vilket leder till att jag inte kan svettas när jag behöver svettas, vilket leder till döden...
.
vilka mysiga saker jag tar upp här på bloggen.
Ja men iaf, idag har jag kollat på en halvdöd fisk i akvariet hos tandläkaren, gymmat med elsa, gått på toa, svettats och haft kul med mina onormala vänner i skolan. Ja.. vi alla är väldigt onormala faktiskt om sanningen ska fram, vi är nog töntigare en dom på lågstadiet skulle jag också tro serrö.. SHALALALALALA FBK! o nej jag hejar inte på FBK.
her komär än billd såm jak tåg inan idak.

Trackback